czwartek, 26 grudnia 2013

Drabble :D

  Wiem, wiem, drabble miało być wczoraj, ale nie mogłam wstawić, bo mi się Internet zaciął. A więc to moje pierwsze z pierwszych drabble. Miłego czytania :D


 Gniew i złość...

  Miałam być Mu oddana do końca swoich dni, być jak na uwięzi. Ale zrezygnowałam z wygód, jakie mnie czekały, wybrałam życie u Jego boku. Zamiast Złotego Chłopca wybrałam Dracona Malfoya. Wybrałam Upadłego Anioła, Śmierciożercę, któremu pomogłam się podnieść tak, żeby nigdy więcej nie upadł. Tak, żeby był zdolny znów pokochać, odnaleźć się w tym popieprzonym życiu. Ale jednocześnie sprawiłam, że odżyły w nim stare uczucia. Miłość z czasem przerodziła się w nienawiść. Z każdym dniem spędzonym u jego boku czułam, że to mi spod nóg usuwa się grunt, a nie jemu. A z czasem nienawiść przerodziła się w gniew, złość...


Wiem również, że nie złożyłam Wam życzeń, dlatego też przejdę teraz do tego...

 Drogi Czytelniku! Życzę Ci zdrowych, wesołych Świąt Bożego Narodzenia, szczęśliwego, suto zakrapianego szampanem [choćby PICOLO xD] Sylwka, pogody ducha, spełnienia najskrytszych marzeń, ciepłej atmosfery rodzinnej przez cały rok i wszystkiego, co sobie wymarzysz! Chciałabym również podziękować wspaniałym autorkom, dzięki którym zrozumiałam sens Miłości, Przyjaźni, Życia, tj. Venetii Noks, La Tua Cantante, Sheireen Nightshade, angusie, Darli Mo, Damie Kier, Icamnie, Lady Call i wielu, wielu innym. Pamiętajcie, żeby nie przestawać pisać i mieć w sobie Ducha Walki!
                                                                                                                                   Paulina Gron

4 komentarze:

Maria Prokop pisze...

Dziękuję za życzenia i Tobie życzę tego samego,a nawet więcej. :)
Co do drabble:
Policzyłam słowa i nie pomyliłaś się. Jest ich dokładnie sto. To już jakiś plus. :) Mały minusik za zakończenie, które w tej formie powinno być zaskakujące. Wiem, że nie jest to łatwe, skoro trzeba całą historię opisać, mając do dyspozycji tak mało słów, więc nie traktuję tego, jako błędu. :)

Unknown pisze...

Dziękuję za miłe słowa, jak i życzę szczęścia w życiu :D

PS: Polecam Twojego bloga - www.back-to-the-kingdom.blogspot.com - wspaniale pisany, ciekawa fabuła. Czekam na nowy rozdział.

Unknown pisze...

Bardzo mi się podoba :)
Nietypowe i ciekawe drabble.
Takiego jeszcze nie czytałam ;)
Pozdrawiam,
SWK <3

Unknown pisze...

Dziękuję :D

Jeśli będziesz zakładać bloga lub już go masz, to możesz napisać w dziale "SPAM", który zaraz stworzę :)